Stale przypominać pracownikom, jak ich osobiste cele i działania pasują ze strategicznymi celami biznesowymi organizacji.
Nie trzeba kontrolować
Walka o władzę leży u podstaw wielu konfliktów w miejscu pracy. Kto powinien mieć tę informację? Kto powinien brać udział w tym projekcie? Nauczyć pracowników, jak zarządzać relacjami w organizacji, aby mogli skutecznie poruszać i robić karierę.
Wskazówki dotyczące radzenia sobie z konfliktem
Silny przywódca daje pracownikom narzędzia niezbędne do rozwiązywania sytuacji konfliktowych na własną rękę, a nie ciągle stawia się w roli sędziego. Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci przejść od sędziego do trenera:
- Zachęcaj pracowników do pracy na własną rękę. Zapewnij im wskazówki.
- Zapytaj pracowników, co zrobili, aby wypracować sytuację.
- Sprawdzić podstawowe przyczyn.
- Pomóż skupić się na konkretnych zachowaniach, a nie osobowości.
- Przekieruj osobę składającą skargę z powrotem do pracownika z którym ma konflikt i zaproponuj jak podejść do tej osoby.
- Oferuj dodatkowe informacje, w stosownych przypadkach.
Ponieważ spór jest nieunikniony to szkolenie pracowników jak skutecznie radzić sobie z konfliktami w miejscu pracy ma sens biznesowy. Twoja inwestycja pozwoli czerpać natychmiastowe korzyści. Pracownicy będą spędzać mniej czasu na skupieniu się na siebie, a więcej czasu koncentrując się na swoich klientach. Słuchaj uważnie, a spokój powróci do swojej organizacji.
Czy coach jest Ci potrzebny?
Chcesz zdominować świat coachingu? Następnie Oto kroki, które należy podjąć:
1. Ucz się od ekspertów. Sięgnięcie do coachingu jest mądrym pomysłem, jeśli można nabyć niezbędne umiejętności i wiedzę. Można to zrobić poprzez współpracę z ekspertami i ludźmi, którzy już dokonali postępów na tym polu. Można również zrobić to samo i uzyskać pomoc i informacje, które są potrzebne, bez wydawania ani jednego grosza (np. darmowe kursy angielskiego).
2. Zwiększ swoją wiedzę. Oczywiście, trzeba mieć dużą wiedzę w danej dziedzinie, zanim będzie można być trenerem. Przeczytaj artykuły, blogi, fora, i biuletyny, które zawierają istotne informacje na bieżąco. Ponadto, staraj się zdobyć doświadczenie z pierwszej ręki na temat rzeczy, które są o coachingu. Dzięki temu będzie brzmieć bardziej przekonująco w trakcie sesji.
3. Poprawiaj swoje umiejętności komunikacyjne. Umiejętność przekazywania wiadomości jest koniecznością w branży coachingu.